Případové Studie

Náš klient se na nás obrátil v okamžiku, kdy se v jeho práci začaly dít velké změny. Do firmy nastoupil nový manažer – s čerstvou energií, spoustou nápadů a silnou podporou majitele. Nové koště dobře mete. Jenže s přívalem inovací začalo váznout porozumění i vzájemná komunikace. Zatímco nový manažer mluvil o vizích a změnách, reportech - náš klient...

Při nástupu do firmy jsem zjistil, že neexistoval efektivní systém pro správu rozpočtů obchodníků B2B. Hlavním cílem bylo stanovit celkové tržby, které firma potřebovala dosáhnout, a na základě toho vypočítat marži, která by pokryla fixní náklady a zajistila ziskovost.

Analýza řízení cash flow a zásob přinesla cenné poznatky o tom, jak efektivněji spravovat finanční toky a zásoby ve společnosti. Implementací našich doporučení může firma dosáhnout lepšího využití svých zdrojů, snížení nákladů a zvýšení spokojenosti zákazníků.

Naše analýza sledování marží ukázala důležitost detailního přehledu o nákladech a jejich vlivu na ziskovost. Implementací našich doporučení může společnost dosáhnout lepšího řízení svých financí a zvýšit celkovou efektivitu provozu.

Změna přístupu obchodního týmu k prodeji, z pasivní na aktivní, zavedením procesu dohody o termínech

Jak důležité je mít nastavené procesy a integrované systémy pro efektivní komunikaci a k dosažení úspěchu